Społeczność

brawl stars

force arena

clash of clans

o klanie

clash royale

funkcja klanu akademia

w naszej strukturze

Klan Akademia CoC PL jest obecnie pierwszym klanem na ścieżce rozwoju gracza.

 

Klan ten ma za zadanie:

  • nauczyć Cię podstaw gry oraz zasad
  • zapoznać ze strategiami wojennymi stosowanymi w klanie
  • wspomagać w jak najszybszym rozwoju wioski do osiągnięcia 70 lvl'u
  • zweryfikować aktywność gracza

 

Pobyt w tym klanie trwa około 2-4 miesiące. Średnio co miesiąc najlepsi są awansowani do klanu OFENSYWA COC PL. Z racji tego, że zawsze jest tak, że jacyś gracze przestają aktywnie grać w OFENSYWIE to co miesiąc powstaje kilka nowych miejsc do zapełnienia graczami Akademii.

 

GRACZY AKADEMII PROSIMY O DOŁĄCZENIE DO NASZEGO KOMUNIKATORA - DISCORD - program jest darmowy dla iOS, AndroidOS, macOS i Windows - link do naszego serwera:  https://discord.gg/Wtk4Dzd

lista naszych graczy coc >>

UNIWERSALNE ZASADY NASZYCH 3 KLANÓW

  1. Domyślnie dajemy łuki oraz obojętnie jaki spell. Minimalny ich poziom to 3 lvl (w cc obdarowanego czyli po klanowych perkach). Jeżeli ich jeszcze nie posiadasz to tylko bierzesz od nas wsparcie do czasu, aż będziesz mógł je rozdawać na minimalnym 3 lvl'u.  Pamiętaj, żeby w pierwszej kolejności rozwijać w laboratorium łuki. Obowiązuje MINIMUM OTRZYMANEGO (Received) wojska tj.250/ tydzień. Nie ma natomiast określonego minimum na rozdawane wojsko! Jesteśmy jedynym klanem stosującym odwrócone minimum.
  2. Boby (budowniczowie) muszą cały czas pracować, aż do osiągnięcia przez Ciebie 70 lvl. (Jeżeli masz więcej niż dwóch, to minimum trzech z nich musi nieustannie pracować). Zasada ciągłej pracy dotyczy także laboratorium. Strategia Twojej gry w tym okresie ma być nastawiona na jak najszybszy rozwój i w tym nasz klan będzie Tobie pomagać. Rozwijając swoje wojsko i osadę wzmacniasz klan i spłacasz pomoc Tobie udzielaną!
  3. Oznaczamy REQ'i przedrostkiem WOJNA lub FARMA. Wymieniamy NICKI darczyńców. Nie tyle z uprzejmości, lecz przede wszystkim ze względów praktycznych. Monitorujemy w ten sposób aktywność graczy oraz przestrzeganie zasad 1 oraz 4. Zasada ta obowiązuje do 3 minut po wystawieniu REQ. Po upływie 3 minut nie masz już takiego obowiązku.
  4. Przed wystawieniem prośby o wsparcie (Req'a) oznaczonego przedrostkiem "FARMA", musisz zapełnić te wystawione wcześniej przed Tobą, które uwzględniają łuki. Jest to zasada, co do której nie ma ŻADNEJ taryfy ulgowej. Za jej łamanie możesz być usunięty z klanu bez ostrzeżenia. Możesz zignorować prośbę, jeżeli jej treść nie uwzględnia łuków lub jeżeli ich jeszcze nie posiadasz na odpowiednim poziomie.

DODATKOWE ZASADY TYLKO
DLA GRACZY AKADEMIA COC PL

  1. Nie można w req życzyć sobie określonego poziomu wojska ani spell  np. łuki 5+, wizzy 4+, trutka 3 itp. Można tylko pisać łuki, wizzy, strzelające, latające, obrona, atak itd.
  2. Nie można pisać w req próśb o wojsko z ciemnego baraku. Są to kosztowne jednostki, którymi nikt nie gardzi, gdy je dostanie a więc zakładamy, że każdy je chce. Można jedynie liczyć na dobrą wolę darczyńcy aby je otrzymać.
  3. Prośba o spelle traktowana jest jako niezobowiązująca preferencja, lecz traktowana jest domyślnie. Można dać jakikolwiek spell.

Powyższe dodatkowe zasady nie dotyczą Elderów, którzy grają wg. zasad stosowanych w Ofensywa CoC PL oraz próśb o wojsko na ataki podczas Clan Wars.

Naruszanie zasad jest zawsze komunikowane przez Elderów

Karą za łamanie zasad w Akademii może być:

  • Jednorazowy powrót gracza do klanu Rezerwa CoC PL na powtórkę nauki zasad
  • Trwałe usunięcie gracza z klanu

W klanie Akademia CoC PL nie tolerujemy zachowań, które mogły ujść naszej uwadze w klanie Rezerwa. Są to:

  • Brak kultury i szacunku wobec graczy i administracji
  • Brak nieusprawiedliwionej aktywności na wojnach
  • Długotrwały brak aktywności w grze (powyżej 7 dni)

procedura awansów >>

Co kilka tygodni awansujemy graczy do głównego klanu

Gracze, którzy spełnili warunki awansu dołączają do naszego klanu Ofensywa CoC PL.

Niektórym przychodzi to z trudem, ponieważ kilka tygodni to wystarczająco dużo czasu aby zawiązać znajomości, których nie chce się zrywać. Nie ma co rozpaczać, gdyż:

  • Nadal będziecie członkami tych samych grup na Discord
  • Wkrótce i tak się spotkacie w klanie Ofensywa
  • Gracze Ofensywy co jakiś czas chodzą na misję pomocniczą do naszych słabszych klanów

lista awansowanych >>

WOJNY W KLANIE AKADEMIA COC PL

Rodzaje  Wojen:

 

zwykłe - nastawione na zwycięstwo

perkowe - dobieramy maksymalną ilość graczy (również z czerwonymi tarczami) celem zdobycia dużej ilości punktów dla klanu (perków) - gracze z czerwnonymi tarczami nie muszą atakować.

 

Strategia wojenna w Akademii:

 

  1. Pierwsze ataki z reguły wykonywane są na wioski położone niżej (czyli o wyższym numerze) niż własna baza na planszy wojennej - podstawowym założeniem jest atakowanie wioski z TH nie wyższym niż własne.
  2. TH10/9/8 atakujące wioskę o tym samym poziomie TH powinny zdobyć dwie gwiazdki, atakując niższe TH - 3 gwiazdki. TH7/6/5/4 atakujące wioskę z TH równym, bądź niższym powinny zdobyć trzy gwiazdki.
  3. Drugie ataki wykonywane są przede wszystkim w celu dokonania poprawek - zdobycia trzech gwiazdek tam, gdzie nie udało się za pierwszym razem. Cele do poprawek mogą być przydzielane dla jednego lub kilku graczy - którzy są w stanie zniszczyć wioskę na 100%.
  4. Jeżeli cel przydzielono dla kilku graczy, to gdy przed atakiem zostanie poprawiona na trzy gwiazdki przez innego gracza, należy zaatakować kolejną wyższą na której nie zdobyto trzech gwiazdek.
  5. Niedopuszczalne jest samowolne atakowanie wiosek innych niż przydzielone, poza sytuacją wymienioną w pkt. 4.
  6. Gdy pod koniec wojny gracze nie mają już celów do poprawienia lub zostały do poprawki zbyt silne wioski, to można wykonać atak treningowy na wioskę o tym samym poziomie TH.

Regulamin Wojenny:

 

  1. Co najmniej 3 godziny przed losowaniem poprzez ClanMessage oraz na kanale Akademii w Discord podawane są czas losowania oraz ramy czasowe, w których należy wykonać pierwszy i drugi atak.
  2. Mogą zostać podane dodatkowe warunki (brak hero w upie, ilość wojska received itd).
  3. Na tej podstawie gracze decydują o zgłoszeniu do wojny poprzez ustawienie zielonej tarczy.
  4. O doborze graczy na wojnę decydują liderzy mając na uwadze umiejętności graczy, ich aktywność i zaangażowanie.
  5. Celem zbalansowania ekipy wojennej, niektórzy gracze z zielonymi tarczami mogą zostać odrzuceni, tak samo jak dodani niektórzy z czerwonymi tarczami (wtedy nie mają obowiązku wykonywania ataków).
  6. Losowania w Akademii prowadzone są między 19:00 a 22:00, co oznacza że ataki są wykonywane od 18:00 - 21:00 kolejnego dnia.
  7. Dowodzącymi w wojnach Akademii są gracze o statusie elder lub wyższym.
  8. W trakcie przygotowań do wojny należy napisać szczegółowo i konkretnie jakie wojsko i w jakiej ilości ma być uzupełnione w CC obronnym (np 2 wizy 7 łuków)
  9. Zapełnianie REQ oznaczonych tagiem WOJNA ma wyższy priorytet, niż tych z tagiem FARMA. Jeżeli na czacie od 60 minut widnieje REQ z tagiem WOJNA, to reqi z tagiem FARMA zostają zablokowane i nie można ich wystawiać.
  10. CC obronne uzupełniają wskazani gracze wg ustaleń elderów.
  11. Po wylosowaniu przeciwnika na kanale Akademii w Discord zostaną wskazane cele pierwszych ataków co najmniej 4 godziny przed zakończeniem przygotowań.
  12. Po zakończeniu pierwszej tury ataków na kanale Akademii w Discord zostaną wskazane cele na drugie ataki.
  13. Każdy gracz z zieloną tarczą ma obowiązek wykonać dwa ataki na wojnie w czasie zgodnym ze strategią. Jeżeli gracz nie może wykonać ataku w tym czasie, to informuje o tym prowadzącego wojnę w celu indywidualnego odstępstwa. W przypadku braku kontaktu z prowadzącym wojnę i tym samym nieudzielenia odstępstwa, obowiązuje ustalona strategia i czas ataków.
  14. Elderzy i bardziej doświadczeni gracze służą pomocą przy zaplanowaniu ataku używając do tego celu komunikatora palringo.

 

(31 październik 2017)